- Horeca Branding en Marketing
- Nieuwe visual identity & tone-of-voice
- Nieuwe product- en persfoto’s
- Ontwikkeling website
- Uitzetten sociale media strategie
- Sociale Media planning & uitvoering
- Advertentiebeheer
Horeca Branding: GERARD
Een sfeervolle hotspot met een fantastische kaart: Gérard. REACTIVATORS heeft de volledige re-branding en website voor Gerard verzorgd. Deze hotspot aan het Vrijthof – een van de mooiste pleinen van Nederland – wilde hip, fris en grootstedelijk naar buiten komen met een unieke kaart met Aziatische invloeden. Genieten voor een goede prijs!
Horeca Branding: hip, warm maar toch tikje klassiek
GÉRARD komt voort uit Corner Bakery, een zaak die bekend stond om zijn mierzoete gebakjes en milkshakes en een interieur dat enorm gedomineerd werd door de kleur roze. Logischerwijs werd de zaak veel bezocht door vrouwen en meisjes, klaar om selfies te schieten. De nadrukkelijke vraag van de eigenaar was om te zorgen voor een uitstraling die ook goed aansloeg bij de mannen, zonder de vrouwen weg te jagen. Daarom kozen we voor warme tinten met een kleine, klassieke knipoog. Contrasterend zijn de grote brede letters van het logo. Opvallend, fris en anno 2020.
Naast de nieuwe branding, hielpen we ook met het ontwikkelen van een nieuwe website en een start-up campagne op sociale media: advertenties, content en nieuwe foto’s.
Benieuwd wat wij op het gebied van horeca branding voor jouw restaurant, café, club of organisatie kunnen betekenen? Neem vrijblijvend contact met ons op!