Atmoz Classics
knallende evenementen marketing
Aan de slag voor atmoz
Midden jaren negentig werd er dancegeschiedenis geschreven: DJ/Producer Pat Krimson start met het AtmoZ-concept! In 1996 werd club Atmoz geopend in Hasselt (Ritz) en in 1998 volgde Atmoz in Vosselaar (La Forza). Het Atmoz-concept bleek ongekend populair bij zowel Belgen als Nederlanders. ‘Happy Music for Happy People’. Dat werd iedere week weer gevierd met luid getoeter en veel gejuich op de dansvloer. Atmoz Classics hebben we nieuwe leven in geblazen met onze social media strategie, commercials en animaties.
Evenementen Marketing: beleving verkoopt
Doordat er zo’n sterk gevoel van nostalgie rondom het Atmoz concept heerst, hebben we flink ingezet op de beleving van het merk: bijvoorbeeld door middel van commercials, animaties waarbij de muziek de boventoon voerde. Het resultaat? Keer op keer uitverkochte evenementen, onder andere bij poppodium Muziekgieterij Maastricht!
Benieuwd wat wij voor jouw event locatie, festival, poppodium of evenement kunnen betekenen? Neem vrijblijvend contact met ons op!