Re:Volt
Hoe het nachtlabel van poppodium VOLT het daglicht zag
Branding voor poppodium VOLT
Met de lancering van RE:VOLT in 2024 gaf poppodium VOLT een eigen identiteit aan zijn danceprogramma. Dit nachtlabel richt zich volledig op elektronische muziek en biedt genres zoals techno, house, drum & bass, en disco. Wij bij REACTIVATORS ontwikkelden niet alleen het concept maar ook de strategische campagnes en de visuele branding voor poppodium VOLT in Sittard. Het doel: een duidelijk herkenbare identiteit waarmee dance-events een prominente plek kregen in het programma van VOLT.
Door een heldere huisstijl en gerichte promotie hielpen we VOLT’s zijn doelgroep nog beter te bereiken, of het nu ging om gevestigde namen als Kosheen en Yves Deruyter of unieke evenementen zoals IDM-evenementen Nachtstroom. Ons werk omvatte niet alleen de creatieve kant maar ook de implementatie van campagnes, het coördineren van promotiekanalen en het ondersteunen van VOLT’s interne marketingteam. Maar het meest trots zijn we misschien wel op de branding voor poppodium VOLT: met RE:VOLT hebben we een onderscheidende huisstijl vormgegeven die past bij hun doelgroep.
Marketing en branding voor poppodia
Met onze achtergrond in de muzieksector begrijpen we de dynamiek van poppodia als geen ander. Dat stelt ons in staat om marketingoplossingen te leveren die naadloos aansluiten bij de wensen van zowel de organisatie als het publiek. Interesse in wat wij voor jouw poppodium kunnen betekenen? Neem contact op met REACTIVATORS.