Paradiso
Marketing voor dé iconische poptempel
Marketing voor poppodia: dit deden wij voor Paradiso
Paradiso is hét poppodium van Nederland. De voormalige kerk aan het Leidseplein opende in 1968 haar deuren en is in 50 jaar tijd uitgegroeid tot dé poptempel van het land, waar sterren als The Rolling Stones, Coldplay en David Bowie op het podium hebben gestaan. Het voelt daarom niet minder als een eer dat we voor Paradiso aan de slag mogen gaan met het in de markt zetten van Disco Tropicana evenementen. Zo ontwikkelden wij een promotievideo’s en zetten we online advertenties in via Facebook en Instagram. Het resultaat? Een succesvolle introductie van de Disco Tropicana clubtour in Amsterdam!
Marketingoplossingen voor elk poppodium
De wortels van REACTIVATORS liggen in de muziek- en evenementenbranche en nog steeds gaat ons hartje sneller kloppen van een fantastisch concert of een succesvolle danceproductie. Paradiso is dan ook niet het enige poppodium waar wij evenementen voor in de markt hebben gezet. We weten precies welke uitdagingen een poppodium kent en wat het nodig heeft om evenementen actief te promoten. Naast Paradiso hebben wij ook voor andere poppodia zoals Nieuwe Nor, ECI Cultuurfabriek en Muziekgieterij marketingcampagnes opgezet. Wij bieden een compleet pakket aan marketing voor poppodia, van branding en advies tot interim marketingmanagement. Wil je weten hoe wij jouw poppodium kunnen helpen? Neem contact met ons op!