Flavours

marketing bekroond met een ster

Social media
Projectbeheer
Advertisement
Fotoshoot
Advies

Marketing voor restaurants: Flavours Weert

Restaurant Flavours in Weert, opgericht door chef-kok Ron Lemmens en zijn (gast-)vrouw Lindsay, was een nieuwkomer tussen de gastronomische restaurants. Binnen één jaar na oprichting werden ze al beloond voor hun inspanningen met een Bib Gourmand, en met de tijd klimt Flavours tree voor tree naar een hoger niveau. De uiteindelijke droom werd in 2023 behaald: een Michelin-ster; de kroon op hun harde werk. Aan ambitie geen gebrek, maar bovenal geen gebrek aan de passie voor goed en lekker eten!

Zo pakken wij marketing voor restaurants aan

Ambitie, daar houden we van. Een restaurantondernemer met ambitie kan tegenwoordig niet meer zonder marketing en branding. Sinds de opkomst van sociale media begint de restaurantbeleving voor de meeste gasten thuis al. Het is online waar potentiële gasten nieuwe restaurants ontdekken. Online is ook de plek waar iedere gast bewust of onbewust een food fotograaf kan zijn. Waarschijnlijk heb ook jij al eens een foto van je bord gedeeld met je vrienden.

Daarom is het van belang dat de digitale etalage van een restaurant volledig klopt: dat de foto’s top zijn, de teksten on point en dat de volledige reservering online kan gebeuren. Maar ook: dat de gerechten fotogeniek zijn voor Instagram en dat de ook interieurbeleving van A-Z klopt. De horeca is bij uitstek de branche geworden waar de online- en offline beleving hand-in-hand gaan. Veel horecazaken zijn hier echter te weinig mee bezig, waardoor restaurants als Flavours het verschil kunnen maken. Daarom koos Ron voor een vliegende start met een marketing en brandingpartner als REACTIVATORS, zodat hij zich kan richten op hetgeen wat hij liefste doet: koken.

Benieuwd wat wij op het gebied van marketing en branding voor jouw restaurant kunnen betekenen? Neem contact met ons op!