- Festival Marketing
- Uitzetten sociale media strategie
- Het aanboren van nieuwe doelgroepen
- Influencer-marketing
- Spotify-campagnes
- Nieuwsbrief-beheer
- Social media management live tijdens het festival
Festival Marketing: Neverland Festival
Neverland Festival was letterlijk en figuurlijk een jongensdroom van de organisatoren. In amper 6 maanden tijd stampten ze een festival uit de grond in Landgraaf waar je u tegen zegt. Bijzondere podia die speciaal voor dit festival werden ontworpen, wereldberoemde DJ’s, een team van internationale toppers op het gebied van evenementen producties, artiestenhandeling, fotografie, videografie, catering: het kon niet op!
Festival Marketing voor een nieuw festival: hoe doe je dat?
Nieuwe doelgroepen aanboren voor Neverland Festival? U vraagt, wij draaien! Een influencer je product een boost laten geven? Kom maar op met die challenge! Al snel werden we de go-to marketing partner van de organisatie, mede dankzij onze ervaring in de muziekbranche en festival marketing in het bijzonder. Het was van belang om in korte tijd zoveel mogelijk mensen te bereiken, in zoveel mogelijk landen.
Daarom werden wij niet alleen ingezet op het gebied van sociale media marketing, maar waren wij ook bewust bezig met influencer campagnes in Duitsland, Spotify campagnes in Nederland en nieuwsbrief beheer. Ook waren wij op de dag zelf de aangewezen social media managers om snel en real-time content te kunnen onderhouden, maar ook bezoekersvragen te beantwoorden. Dit monsterproject was een unieke ervaring voor iedereen die betrokken was bij dit bijzondere festival.
Benieuwd wat wij op het gebied van festival marketing voor jouw organisatie of locatie kunnen betekenen? Neem vrijblijvend contact met ons op!