Lokaal adverteren op Spotify in 2020

Waar adverteren op Spotify eerst een zaak was voor merken met diepe zakken en een landelijk afzetgebied, biedt Spotify sinds kort veel meer advertentiemogelijkheden. Goed nieuws, want het bereiken van lokale doelgroepen kan nu al vanaf 250 euro. Dat kan voor veel ondernemers interessant zijn, want Spotify wordt inmiddels gebruikt door ongeveer drie miljoen Nederlanders.…

Hoe trek je meer bezoekers?

15 tips om jouw bedrijf online op te laten vallen! Vandaag de dag vinden potentiële klanten uw bedrijf in de meeste gevallen online. Waar het vroeger normaal was om de gouden gids open te slaan en op zoek te gaan naar een bedrijf, gebruiken wij daar in 2020 massaal het internet voor. Er werd in…

Hoe val je als horecazaak nu écht op tussen de rest? (10 tips)

Nu de horeca weer geopend is, doet het ons goed om te zien dat veel ondernemers ondanks de beperkingen met frisse energie aan de slag gaan! Naar aanleiding van de positieve reacties op onze vorige blog, waarbij we adviseren hoe je de online vertaalslag maakt naar een bezorgrestaurant, volgen bij deze extra tips hoe je…

Hoe zorginstelling Cessio online beter zichtbaar werd

Ook voor een zorginstelling als Cessio is het van belang dat ze online goed zichtbaar zijn. Het draagt bij aan een professionele uitstraling en zorgt ervoor dat ze gemakkelijker nieuwe medewerkers en opdrachtgevers kunnen werven. Hoe wij ze hiermee stap voor stap geholpen hebben leggen we uit in deze blog. Cessio betekent ‘even afstand nemen’…

Is jouw dagje uit al Coronaproof?

Een dagje uit in de anderhalvemetermaatschappij; dat ziet er anders uit. Nu de maatschappij stap voor stap weer geopend wordt, staan veel dagattracties te popelen om hun deuren te openen voor hun gasten. De regelgeving van het RIVM en het protocol van de branchevereniging zorgt er echter wel voor dat veel attracties hun werkwijze moeten…

Van restaurant naar TO-GO-service: enkele tips!

Nu de sluiting van de horeca met tenminste een aantal weken verlengd is, groeit bij veel ondernemers het besef dat er iets moet gebeuren om deze tijd door te komen. Eén van de opties is het opzetten van een afhaal- of bezorgservice. Hoewel deze oplossing helaas niet voor iedere horecaonderneming is weggelegd, vormt het wel…

Pretpark De Valkenier: onze marketingmethode in de praktijk.

Een van onze specialiteiten is het voeren van marketing voor event- en leisure bedrijven. Regelmatig komen wij leisure bedrijven tegen die nog geen duidelijke online strategie hebben, terwijl internet de rol van traditionele marketingmogelijkheden volledig heeft overgenomen. Zeker bij het plannen van een dagje uit, het aanschaffen van concerttickets, het boeken van een hotel of…

Digitale Etalage

Veel ondernemingen kennen een roerige tijd. Daar is inmiddels bijna iedereen zich van bewust. Hoe pas je jouw onderneming zó aan dat je deze moeilijke periode doorkomt? Biedt deze tijd ook kansen? Eén van de eerste zaken die je nu je nu onder handen kunt nemen is je digitale aanwezigheid. Door nú ervoor te zorgen…

Activate, React, Act, Reactivate

Het klinkt als een stoere slogan, maar als je langer bij deze vier krachtige woorden stil staat dan ontdek je een wijze marketing-les. Activate, React, Act en Reactivate staan in onze werkwijze centraal en zijn erop gericht om jouw service of product op een zodanige manier onder de aandacht van jouw doelgroepen te brengen dat…