//
Atmoz, één van de bekendste Belgische discotheekconcepten, heeft sinds de jaren ’90 duizenden bezoekers uit Nederland, België en daarbuiten samengebracht. De clubavond stond destijds garant voor een unieke sfeer, en de bijbehorende compilatie-CD’s met de kenmerkende Atmoz-sound waren niet weg
In deze digitale wereld is personal branding essentieel geworden. Personal branding gaat over het creëren van een unieke merkidentiteit die jou onderscheidt van anderen en die je helpt om je professionele doelen te bereiken. Het concept van personal branding draait
In de competitieve wereld van vandaag is adverteren een onmisbaar onderdeel geworden van elke succesvolle marketingstrategie. Of je nu een start-up bent die exposure wil genereren, een gevestigd bedrijf dat haar leads en sales wil vergroten, of een organisatie die
Als je terugdenkt aan de meest memorabele marketingcampagnes, is de kans groot dat ze allemaal één ding gemeen hadden: ze waren creatief. Of het nu een slimme tagline, een jolige jingle of een hilarische videoadvertentie is, creativiteit blijft je bij.
Social media in 2023. Wat valt er op aan het gebruik onder de Nederlanders? Het Nationale Social Media Onderzoek 2023 (Bron: Newcom.com) leert ons meer over de huidige trends: wat is hip, wat is nieuw en wat is zó 2022.
Event Driven Marketing, wat is dat? Wanneer je tegen de grenzen van je content aanloopt en het ingewikkeld blijkt om je merk weer onder de aandacht te brengen is de kans groot dat je bereik terugloopt. De kans zit er
Wil jij écht aan de slag bij een hip marketing agency in Roermond met leuke klanten, waaronder festivals, clubs en bekende restaurants? Goed nieuws, want wij zijn op zoek naar stagiaires die ons team kunnen versterken. We zoeken gedreven, verantwoordelijk
Succesvol een online benefietactie opzetten, hoe doe je dat? Met die vraag klopte zorginstelling Stichting Wigwam bij REACTIVATORS aan. Ze waren bekend met ons werk voor Qmusic Duckrace Maastricht en zochten ondersteuning bij het werven van donaties voor de bouw
Waar adverteren op Spotify eerst een zaak was voor merken met diepe zakken en een landelijk afzetgebied, biedt Spotify sinds kort veel meer advertentiemogelijkheden. Goed nieuws, want het bereiken van lokale doelgroepen in Nederland en België kan nu al vanaf
Opstaan voor je kopje koffie, waarom? Je gordijnen zelf opendoen, dat is toch niet normaal? Een lichtknop, wat is dat? Het zijn voorbeelden van vragen die de echte gadgetliefhebber je stellen kan. Want als het niet nodig is, waarom zou
Online goed voor de dag komen is in 2021 misschien wel net zo belangrijk als goed voor de dag komen in het echt. Een goede online uitstraling zorgt voor meer opdrachtgevers, meer werknemers en bovenal meer duidelijkheid. In deze blog
Onrust leidt tot kunstzinnigheid, althans dat is wat ze zeggen. 2020 is een onrustig jaar met de grootste onruststoker in tijden: COVID-19. Gelukkig vinden we troost in de geweldige muziek waarmee we ieder jaar weer overspoeld worden. In dit blog
Online is tegenwoordig niet meer weg te denken uit je bedrijfsstrategie. We Googlen, liken, delen en DM’en er op los. Facebook heeft onze tijd in zijn greep en op Instagram volg je naast je beste vrienden, ook je favoriete fotograaf.
15 tips om jouw bedrijf online op te laten vallen! Vandaag de dag vinden potentiële klanten uw bedrijf in de meeste gevallen online. Waar het vroeger normaal was om de gouden gids open te slaan en op zoek te gaan
Nu de horeca weer geopend is, doet het ons goed om te zien dat veel ondernemers ondanks de beperkingen met frisse energie aan de slag gaan! Naar aanleiding van de positieve reacties op onze vorige blog, waarbij we adviseren hoe
Goede online marketing voor zorg en welzijn ondernemingen is steeds belangrijker. Ook voor een zorginstelling als Cessio is het van belang dat ze online goed zichtbaar zijn. Het draagt bij aan een professionele uitstraling en zorgt ervoor dat ze gemakkelijker
Een dagje uit in de anderhalvemetermaatschappij; dat ziet er anders uit. Nu de maatschappij stap voor stap weer geopend wordt, staan veel dagattracties te popelen om hun deuren te openen voor hun gasten. De regelgeving van het RIVM en het
Nu de sluiting van de horeca met tenminste een aantal weken verlengd is, groeit bij veel ondernemers het besef dat er iets moet gebeuren om deze tijd door te komen. Eén van de opties is het opzetten van een afhaal-
LEISURE MARKETING Een van onze specialiteiten is het voeren van leisure marketing. Regelmatig komen wij leisure bedrijven tegen die nog geen duidelijke online strategie hebben, terwijl internet de rol van traditionele marketingmogelijkheden volledig heeft overgenomen. Zeker bij het plannen van
Veel ondernemingen kennen een roerige tijd. Daar is inmiddels bijna iedereen zich van bewust. Hoe pas je jouw onderneming zó aan dat je deze moeilijke periode doorkomt? Biedt deze tijd ook kansen? Eén van de eerste zaken die je nu
Het klinkt als een stoere slogan, maar als je langer bij deze vier krachtige woorden stil staat dan ontdek je een wijze marketing-les. Activate, React, Act en Reactivate staan in onze werkwijze centraal en zijn erop gericht om jouw service